lördag 27 februari 2016

Kommer det bli revolution i Sverige snart.....?

Jaha, gott folk. Som rubriken lyder, hur mycket mer köper vi? Hur mycket mer tolererar vi av tystnad och förnekande??

Miljöpartiet vill se över sin politik för att se hur man kan ÖKA flyktingmottagandet!!?? Det ända positiva med det är ju att vi inte behöver bry oss om dom mer efter nästa val..

Eriksdalsbadet är för er som inte vet ett badhus/äventyrsbad i södra citydelen av Stockholm, där har personalen nu en vardag av dödshot av INVANDRARE pga att dom säger ifrån, INVANDRARE som tafsar på småflickor,tjejer och kvinnor och ursäktar sig med att "dom inte visste att man inte fick det", seriöst! Va fan!? Helt dumma i huvudet eller?
På Eriksdalsbadet finns det idag civila poliser som gäster dagligen!! För att bevaka och övervaka.
Detta betyder flera saker,bla mindre poliser på gatorna, vi betalar med våra skattepengar för att ha poliser på ett badhus för att INVANDRARDRÄGG anser det vara helt okej att stoppa händerna innanför baddräkten på en 15årig tjej.... För att dom inte visste att man inte fick!!!

Jag anmäler mej gärna frivilligt att patrullera detta badhus, tyvärr skulle det behöva stänga efter kanske en kvart... Det blir så kladdigt med allt blodstänk... Skvätter en del när hålspetskulor slår in i kroppen..

Ni ska bara dö era jävlar!! Så jävla enkelt är det!! Hade jag haft sista ordet så skulle ni släppat ut ur badhuset, ställas på knä, fått en pipa i nacken och avrättas!

Ni är inte missförstådda, det är inget synd om er, ni är inget undantag!!

Ni, era vidriga JÄVLA AS!! Ni ska rätta in er i ledet, hålla käften!!

Passar inte det, DÅ SKA NI UT ERA JÄVLA AS!! ELLER SÅ SKA NI DÖ SOM DOM JÄVLA SKADEDJUR NI ÄR!!

Så, annars tycker jag det mesta är helt okej. Köpte en ny crosstrainer till min fru i veckan, tydligen ska denna inte stå i sovrummet, utan i vardagsrummet, sån nåt jävla ångestredskap... Det finns dock en väldigt bra sak i hela, det här med att "bada i vassen" behöver jag inte tänka på, för jag var smart när vi flyttade hem från England.. Strandtomt!! Egen strand. Skitsmart!

Kan också för övrigt berätta att jag nyss läste ut PG Gyllenhammars nya bok,fy fan vilken hjälte den mannen är, jag kan inte låta bli o tänka på hur Sverige skulle sett ut om PG var 40år idag och stadsminister. Då hade det inte varit nåt jävla lallande!!

Inga kommentarer: