tisdag 22 mars 2016

hinner inte med allt

Hur ska man hinna med allt.. Jag har för få timmar per dygn.

Får lägga denna på is en stund.


Jag har köpt en stor sandsäck, och en boxboll och hängt i källaren.. Får gå loss där istället..;)

Muslimer

Anna Book

Jonas Gardell mfl..


Dra åt helvete, INGEN tycker om er, alla hatar er och ni borde bara sätta er i skogen o aldrig mer komma fram


EDIT:


Kom på en sak, Man måste ju vara jämnställd nu för tiden, Man får ju inte vara mer eller för eller emot något annat. Då kommer ju våran rikspolischef och tar mej i örat, För då är det synd om dom andra..


Jag hatar inte bara Muslimer, Utan följande måste ju också lyftas fram såklart:


Somalier


Eritreaner




Just dessa två folkslag är nog fan det absolut vidrigaste som finns!! FY FAN!! dessa vidriga avskum till människor borde det vara skottpeng på.


Följande ska också nämnas:


Magnus Betner, Du är ett jävla skämt.


Soran Ismail, Bara för du skaffat talibanskägg betyder inte det att din åsikt är värd något, Håll haft o kryp under stenen igen.


Rödstrumpor o sossekärringar.. fy fan! Tittar man på en tvättäkta feministsossekärring så förstår jag att män väljer att bli knullade av andra män.


Vänsterfolk.. Fy fan för detta jävla samhällsslödder!


Sossar, Blä!




Inser att listan på folk jag inte gillar kommer bli lång.


Men jag kan väl kort o got avsluta med att jag gillar mej själv väldigt mycket!


Och jag hyser ett enormt förakt för folk som inte gör rätt för sig, oavsett bakgrund.




Det kommer gå o helvete i sverige, så är det bara. stora frågan är när? 


När kommer det helt plöstligt bli okej för en muslims man att gå fram till en kvinna på gatan, kalla henne för hora o saga åt henne att täcka sig??  Detta hander redan i dag i tex London utan något som helst ingripande från polis... I denna takt så sager jag att detta kommer vara verklighet på Drottninggatan inom 4år.


Så är det tyvärr.


Svenska folket kommer tiga i tystnad, eller göra revolt. Det kommer bli fler sk. lasermannen osv.




ja ja.. Kom ihåg vart ni horde det först.


denna blogg kommer nu vara inaktiv på obestämd tid. För jag orkar helt enkelt inte bry mej längre.


Jag utövar numera mitt förakt på annat sätt, sparkar omkull tiggarmuggar osv.


Så fuck off så länge!  Och som vanligt.. Stör denna blogg dig???  Gissa hur jävla microskopiskt lite jag bryr mej??

1 kommentar:

Jimpo sa...

Muslimer hotar kvinnor för fullt nu...fortsätt gärna med din blogg, intressant läsning...