onsdag 9 mars 2016

Svensk vanlig sjukvård.. Dvs Landstinget.

jag har ett meddelande till er:

Far åt helvete, ni är fan så jävla talanglösa och odugliga så ni borde fan inte ens få tvätta gummistövlar!! Jävligt konstigt att era anställda startar eget eller drar till andra landet.

Ni är så jävla sämst!!

Det spelar fan ingen roll när man ringer eller vad man har för anledning till att vilja träffa en läkare/sköterska, det finns fan aldrig tid, det är två eller tre veckors väntetid.

Man kan ju undra varför.........

Nej, kan kan fara åt helvete, Nu har jag köpt en privat sjukvårdsförsäkring, en "egen" läkare. Bästa jag någonsin lagt pengarna på. Barn under 12år har garanterat tid 24h timmar efter man ringt, vuxna garanterat tid 48h efter man ringt.

Kostar en slant det gör det, men det skiter jag i, värt varandra krona.och jag har råd.

Så kan vi fokusera den svenska sjukvården på alla jävla somalier med skoskav istället. Hat vi tur så kanske vår rikspolischef kan komma dit också och blåsa, för det är ju synd om dom..

Så jävla skönt att aldrig någonsin behöva gå till en jävla vårdcentral igen, far åt helvete.

Anna Book, HÅLL KÄFTEN!!! Ingen gillar dig!!! Ingen bryr sig!!!

Jonas Gardell: se ovan..

Och Henrik Shyffert..: för helvete, ta o kamma till dig nu och sitt inte försök samla enkla poäng och tycka synd om allt.. Och nu behöver du ju inte bry dig alls längre, för du gnider ju inte ballen i Nour längre

Inga kommentarer: